dinsdag 28 september 2010

Uitslag allergoloog, shoppen etc

Deze week begint het nieuwe catechisatie seizoen weer. Omdat ik besloten had, naar belijdeniscatechisatie te willen, moest ik om 21u gisteravond bij de pastorie zijn. Van te voren wist ik dat dit al mijn energie zou gaan kosten, maar omdat ik het graag wilde, gooide ik mijn planning deze week om, verzette de fysiotherapie, en heb gisteren de hele dag op de bank doorgebracht. Gisteravond na het eten heb ik geprobeerd te slapen, maar als je zo eigenwijs als ik bent, slaap je gewoon niet overdag, want daar zijn de nachten voor.. Dus gisteravond om 21u arriveerde ik moe en wel bij de pastorie. Toch heb ik het dat uur volgehouden, al was daarna ook alles op. Ik ben gelijk naar bed gegaan thuis, en heb een lange nacht gemaakt. Ik hoop dat ik het komende seizoen iedere keer kan. Maar vermoedelijk zal ik wel een paar keer over moeten slaan, omdat ik dan echt niet kan.

Vanmorgen om 9u werd ik uit mijn bed gebeld door de Allergoloog. Helaas was ik net te laat wakker, om nog op te kunnen nemen, maar gelukkig belde hij nog een keer terug. (Tja, hij zou vanaf 9.10 bellen.. en hij belde om 9u. Misschien dat ik 10 minuten later net op tijd had opgenomen hahaha..) Maar goed. Hij had dus met al zijn bazen overlegd, en was tot de conclusie gekomen dat ik de Tazobactam niet meer mag. Aangezien die alleen in de Tazocin zit, mag ik dus de Tazocin niet meer. Hij zou het doorgeven aan mijn artsen in Rotterdam, en omdat ik momenteel in Den Haag loop, stuurt hij een brief naar mij op, zodat ik die in Den Haag kan afgeven. Hiermee is het verhaal allergoloog dan ook echt aan zijn einde. (In Den Haag hadden ze het er over dat ze een behandelingsmethode hadden, zodat de Tazocin wel kon gegeven worden, omdat meerdere mensen last hebben van deze allergie. Het is dus mogelijk dat ze in Den Haag wel een keer gaan proberen om deze methode toe te passen. Maar dat zien we dan wel weer.. Ik begin in ieder geval niet meer met gelijk de volle mep, ze weten nu dat ik er allergisch op reageer).

Vandaag zat het in de planning om winterkleren te gaan shoppen. Ondanks de extra vermoeidheid die ik heb overgehouden aan gisteravond, besloten we toch maar te gaan. Want ja.. Ik heb nu eenmaal geen winterkleren meer, die ik aankan. En buiten word het wel steeds kouder, en is het al bijna winterkleren weer. Dus in de auto gestapt, en naar een winkelcentrum gereden. Na heel wat winkels afgelopen/gereden te hebben, zijn we allebei goed geslaagd, en kunnen we er komende winter weer tegenaan. Ik moet zelf nog wel wat truitjes hebben misschien, maar daar komen we wel aan. De basis hebben we gelegd. Laat de kou nu maar komen;-)

Nu we weer thuis zijn, ben ik aan het eind van mijn Latijn. Maar we kijken terug op een ontzettend gezellige dag, waarop we weer heel wat afgelachen hebben. En dat is ook veel waard. Morgen heb ik helemaal niets, dus kan ik lekker uitrusten, en natuurlijk genieten van de aankopen die ik heb gedaan;-)Dus voor mensen die me willen bereiken.. De komende dagen ben ik niet bereikbaar, wegens uitrust-werkzaamheden hihihi..

Groetjes

Geen opmerkingen: