maandag 6 september 2010

Vakantie Geboekt!

Afgelopen weekend hebben we een vakantie geboekt voor in de herfst. Normaal gingen we nooit op vakantie in de herfst, maar omdat ik nu fulltime thuis zit, vonden we het wel een goed idee om er even lekker tussenuit te gaan. Anders voel je jezelf zo snel opgesloten in je eigen huis. Dus hebben we een bungalow geboekt op een vakantiepark in Gelderland. Op het park heb je een zwembad, een sauna, een zonnebank, verschillende eetgelegenheden etc. Kortom, genoeg vermaak voor een lekker weekje er tussenuit. Als ik heel eerlijk ben, beken ik dat ik er nu al zin in heb. Maar ik zal toch echt nog een aantal weken moeten wachten voor het zover is.

Groetjes

Ps. Dankzij wat tips die via mijn site binnenkwamen, kwam ik er achter dat we een schoonmaak CD hadden. Deze heb ik in mijn Stereotoren gedaan, en nu speelt hij weer alle CD’s af. Ook de CD’s die hij eerst weigerde… Dank jullie wel voor de nuttige tips!!!

1 opmerking:

Claudia Huijzen zei

Iets leuks om naar uit te kijken! Fijn hoor, lekker genieten van de luxe en het eten.
Liefs Claudia