zaterdag 23 oktober 2010

Creabeurs

Afgelopen week was ik beduidend meer moe, dan daar voor. Het fietsen kostte erg veel moeite, hoewel ik dat wel elke dag heb gedaan. Verder heb ik nog wat dingetjes in huis gedaan, (denk aan aardappels en groente schoonmaken, geen zware dingen). Ook het hoesten houd aan, hoewel dit wel iets minder is geworden, sinds ik vorige week met de AZLI maand ben begonnen. (AZLI is antibiotica die ik de ene maand wel moet vernevelen, en dan een maand niet etc.) Met mijn suikers gaat het ook wel goed. Zelf ben ik er nog niet tevreden mee, maar de verpleegkundige verzekert me keer op keer dat het heel niet slecht is.

Ondanks mijn moeheid, gaan we vandaag toch naar de creabeurs. Misschien dat ik nog wat leuke dingen voor het scrappen kan kopen, nieuwe ideen voor het kaartenmaken op kunnen doen, en anders hebben we gewoon een gezellige dag! De buurvrouw had ook wel zin om mee te gaan, dus vertrekken we straks met zn drieen naar de beurs. Later zal ik daar wel meer over vertellen;)

Voor nu rest mij nog, om jullie allemaal een fijn weekend te wensen!

Groetjes

1 opmerking:

Sanne zei

Veel plezier meid!! Geniet ervan! :)

Xx