dinsdag 19 oktober 2010

Donorweek

Deze week, is het donorweek. Het donor worden, staat de hele week in de belangstelling, met als doel zo veel mogelijk donoren te werven. Deze actie word gehouden, omdat er een groot te kort aan donoren is. De wachtlijsten zijn lang, en veel mensen overleven deze lijst niet. Ook mensen die ik persoonlijk gekend heb, zijn overleden, omdat de wachtlijst te lang was. Nu is mijn vraag: Bent u/ ben jij al donor?

Natuurlijk ben je niets verplicht, en heeft iedereen recht op zijn eigen mening. Maar ik weet, dat er ook mensen zijn, die het formulier vergeten in te vullen, terwijl ze wel donor willen worden. Het word uitgesteld, en uitgesteld, totdat het formulier ergens onder op de vergeten stapel ligt. Wilt u/ wil jij donor worden, en ben je het formulier kwijt, of vergeten in te vullen? Het kan nu ook via internet, als je gaat naar: www.jaofnee.nl . Misschien heeft u zelf in de toekomst ook wel een nieuw orgaan nodig. Wat zou het dan fijn zijn, als er genoeg organen waren, wat zou het fijn zijn, als de wachtlijst niet te lang was. Wilt u helpen?

Vanmorgen heb ik mijn auto getankt en de banden laten controleren. Nu met al die bladeren buiten, is het fijn als de banden op de juiste spanning staan. Het bleek dat dit niet voor niets was, want in elke band kon er nog wat bij. Omdat ik hierna toch wel erg moe was, heb ik tot nu toe nog niet gefietst. Zometeen als het droog is, nog maar even kijken of het lukt..

Groetjes

Geen opmerkingen: