maandag 4 oktober 2010

Een drukke week voor de boeg

Na een rustig weekend, kwam ik vanmorgen toch erg moe uit bed en dus besloot ik om vanmiddag na het eten even 2 uur plat te gaan. Voor de verandering eens niet op de bank, want dan slaap ik toch niet, maar in bed. Natuurlijk zal je net zien,dat ze dan van de gemeente herrie gaan maken, en het groen gaan snoeien.

Toch heb ik waarschijnlijk wel even geslapen, want ik heb 1,5 uur op bed gelegen. Mezelf kennende had ik dat niet gedaan als ik wakker was, want dan vind ik het veel te lang duren naar mijn zin. Omdat ik nu, na het aankleden, alweer behoorlijk moe ben, ga ik waarschijnlijk vanavond nog even op de bank liggen, voordat ik weer naar belijdeniscatechisatie ga. Tja, je moet er wat voor over hebben, wil je daar heen, en nog een beetje helder zijn ook hé.

Komende week is een behoorlijk drukke week. Vanavond Catechisatie, morgen fysio en ’s avonds bezoek, woensdag naar den Haag, en vrijdag fysio. Donderdag heb ik gelukkig een rustige dag, en kan ik (hopelijk) even bijtanken.

Vanmorgen heb ik toch het ziekenhuis maar alvast een mail gestuurd, want nog steeds heb ik erg lage suikers. Ik heb nu gevraagd of ik mijn basaal wat naar beneden mag doen. Vooral ’s avonds moet ik vaak extra gaan eten, omdat ik anders of een hypo heb, of te laag zit voor de nacht. Nu maar even afwachten wat het antwoord van hun is. Waarschijnlijk is het wel goed, maar misschien hebben ze een ander idee.

Groetjes

Geen opmerkingen: