zaterdag 9 oktober 2010

Gestopt met Propranolol etc..

Opnieuw is er alweer een week voorbij gevlogen, en staat het weekend voor de deur. Afgelopen 2 weken waren erg druk, maar ze zijn weer voorbij. Hopelijk komt het vanaf komende week allemaal in een wat rustiger vaarwater. Want die drukke weken doen mijn vermoeidheid geen goed. Gelukkig heb ik bij de fysio wel op hetzelfde niveau kunnen blijven, en zijn we langzaam mijn grenzen een beetje aan het aftasten of we wat op kunnen bouwen.

Afgelopen donderdag ben ik met de Propranolol gestopt. Waar sommige mensen hier hartkloppingen van krijgen, ik heb dit gelukkig (nog) niet gehad. Mijn arts zei dat ik het met 2 dagen dan echt wel moest merken, dus waarschijnlijk rol ik er zonder bijwerkingen doorheen. Qua energie merk ik nog niet veel, maar wellicht heeft dat zijn tijd even nodig, omdat mijn lichaam er weer aan moet wennen. Daarbij is het natuurlijk niet gezegd dat dit mij ook inderdaad helpt. (we hopen er uiteraard wel heel erg op).

Verder hoest ik nog heel wat af, en ben ik ook soms benauwd. Aangezien mijn longfunctie woensdag niet zoveel gezakt was, konden we het nog even aankijken. Als het zou gaan verslechteren, wil ik wel op tijd aan de bel trekken, want binnenkort hopen we nog een weekje op vakantie te gaan. En dan wil ik natuurlijk wel lekker mee kunnen.

Gisteren kwam iemand van de opleiding waar ik mee gestopt was, mijn boeken van school terug brengen (ik heb een dubbel boekenpakket), en een masker wat ik had gemaakt, en nog op school lag. De bedoeling was dat ik zelf naar school zou gaan, om afscheid van de klas te nemen, en om deze spullen op te halen, maar dat is op het moment niet mogelijk. Nu ik niet meer naar school ga, zou ik kunnen overwegen om 1 boekenpakket te verkopen, maar nog steeds is er die hoop in me, dat ik weer opknap, en dat ik mijn opleiding misschien wel op ga pakken. En dan heb je er weer 2 nodig natuurlijk. Dus daarom wachten we (Is dat kop in het zand steken?) nog even met het pakket verkopen. Wellicht dat ik rond mei of juni zeg.. Laat ik ze toch maar verkopen.. Maar dat zien we dan wel weer;-)

Ik denk dat ik zo alle bijzonderheden van de afgelopen dagen wel weer heb verteld. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend! Groetjes

Geen opmerkingen: