zaterdag 16 oktober 2010

Trappelen van ongeduld

Voor veel mensen is de herfstvakantie alweer aangebroken. De zomer is voorbij, en de herfst breekt aan. De temperatuur is al flink gedaald, al schijnt af en toe het zonnetje heerlijk. Ondertussen ben ik alweer ruim een week gestopt met de Propranolol. Had ik eerst regelmatig (soms toch wel hevige) hartkloppingen, de frequentie en hevigheid worden steeds minder. Toch kan ik nog niet zeggen dat ik meer energie heb. Misschien ben ik wat ongeduldig, en komt er geleidelijk aan steeds wat energie bij. Maar ik wil nu eenmaal zo graag meer kunnen, dat ik figuurlijk sta te trappelen van ongeduld.

De laatste week heb ik het idee dat ik weer wat verkouden ben. Veel niesen, weer regelmatig een bloedneus (spontaan, zoals ik altijd heb tijdens infectie of verkoudheid), en hoesten kan ik als de beste. Soms twijfel ik, of het wel echt een verkoudheid is. Is het niet een infectie die in de weg zit? Want kortademig ben ik ook nog steeds. Maar, zolang het niet erger word als dit, wacht ik gewoon rustig af. Nog 2 weken, en dan hopen we lekker een weekje er tussenuit te gaan. Tot die tijd, wil ik het nog even uit proberen te zingen.

Donderdag heb ik bij de fysio een massage gehad, voor mijn schouders, rug en nek. Zoals wel vaker, zat het weer helemaal vast, en deed het flink pijn. Hopelijk kan ik er nu weer een tijdje tegen, zonder pijn te ervaren. Komende week is mijn fysio op vakantie, en blijf ik dus thuis. Nog steeds probeer ik iedere dag, waarop ik geen fysio of een andere afspraak heb, te fietsen. Niet dat ik me daarna zoveel beter voel, of dat ik merk dat het beter gaat, maar om toch een beetje conditie op te bouwen/te behouden.

Omdat ik niet zoveel te melden heb, ga ik mijn blog weer afronden. Allemaal een fijn weekend, en voor de mensen die vakantie hebben, een fijne vakantie!

Groetjes

Geen opmerkingen: