dinsdag 23 november 2010

Artsenvisite

Omdat ik niet zo veel te vertellen heb, even kort een verslagje over de artsenvisite.

Vanmorgen kwam de artsenvisite langs, nadat ze overleg hadden gehad. De arts was blij dat ik vooruit was gegaan met mijn longfunctie, maar wil ook gaan proberen of ik daadwerkelijk wat daarmee kan gaan doen. Zoals hij zei, nu kan je weinig met je longfunctie, maar ik wil gaan proberen je meer mogelijkheden te geven. Morgen heb ik uitgebreid bloedonderzoek naar allerlei dingen, en donderdag de fietstest. Dan is het eerst afwachten of er daar wat uitkomt. Zowiezo gaan we nog een week door met de antibiotica, omdat die zo goed aanslaat.

Volgende week is het weer groot overleg, dus dan zal ik wel weer meer horen. Verder is mijn basaal (hoeveelheid insuline die ik continue toegediend krijg, via de insulinepomp) opgehoogd, omdat mijn suikers toch heel de tijd wel weer wat hoger waren.

Groetjes en tot morgen

2 opmerkingen:

J.C. zei

Hoi Marianne,
Fijn te lezen dat het beter gaat, omdat de AB goed aanslaat. Hopelijk kunnen ze je echt gaan helpen met meer te 'kunnen', wat zou dat fijn voor je zijn!!
Succes met de fietstest donderdag, zal best pittig zijn...!
Goede week verder!
Groetjes
Jorine

Marcia zei

Hee Marianne,

Fijn dat het beter gaat! Ik was benieuwd, wat verstaat de arts onder 'meer mogelijkheden geven'?

Groetjes Marcia