vrijdag 26 november 2010

The day after...

Gisteravond heb ik alleen maar op bed gehangen, wat via een videogesprek met mijn moeder gepraat. Daarna ben ik vroeg gaan slapen, en heb ik een nacht van bijna 12 uur gemaakt. Vanmorgen was ik echter nog niet uitgerust. Het onderzoek van gisteren, werkt door in mijn energie van vandaag. Alles is dus vandaag nog meer met mate. Na overleg met de fysio, besloten we vandaag een “rustdag” te nemen van het fietsen op de hometrainer, en morgen weer proberen om op de hometrainer te gaan. Als je het namelijk te lang niet doet, kan je dat zometeen ook niet meer.

Straks komt mijn moeder weer, als de weersomstandigheden niet te veel veranderen. Stel dat het ook hier gaat sneeuwen en glad word (elders in het land ligt er al sneeuw), komt ze niet en spreken we elkaar via een videogesprek wel. Ik wil niet dat ze vanavond in het donker, met gladheid en sneeuw naar huis gaat namelijk. Dat zou te gevaarlijk worden, om dan minimaal 55 minuten te reizen.

Verder breekt het weekend weer aan, en dat betekent 2 dagen uitslapen. Hopelijk slaap ik dit weekend weer een beetje bij, en ga ik me weer wat beter voelen, want nu voel ik me alsof ik de marathon 5x heb gelopen in 24 uur heb gelopen.

Vanmorgen toen de zaalarts langs kwam, waren de uitslagen van de fietstest nog niet bekend. Zodra die bekend zijn, horen jullie het van me.

Iedereen een fijn weekend, en morgen probeer ik nog een blogje te schrijven;-)

Groetjes

2 opmerkingen:

Ydnas zei

Die fietstest heeft er lekker ingehakt zo te lezen, maar da's ook niet zo gek natuurlijk. Ze hebben toch ook Wii's in haga, vermaak je je daar nog een beetje mee? Rust lekker uit in het weekend, beterschap.
Liefs van Sandy

Gup zei

@ Sandy, Het heeft er flink ingehakt ja. Maar komt vast goed, als ik maar goed mijn rust neem nu..

Ik heb inderdaad een wii op mijn kamer. Helaas kan ik daar weinig mee beginnen van de vermoeidheid:(

Jij ook fijn weekend!