vrijdag 19 november 2010

De postbode doet zijn werk weer...

Eigenlijk heb ik vandaag weinig te melden.. Het heeft weinig zin denk, om opnieuw mijn hele dagritme te beschrijven. Wat dat ik iedere ochtend tot een uur of 9 slaap, is nu wel bekend. Om 12 uur heb ik fysio gehad, en daarna een uur op bed gelegen. Dat was maar goed ook, want daarna bleek er weinig tijd over te zijn om op bed te liggen. Bezoek van een kennisje/vriendin, gesprek met de CF-verpleegkundige, bezoek van de dominee en zijn vrouw, en mijn moeders komst, volgden elkaar snel op.
De vermoeidheid heeft ondertussen een heel hoog niveau bereikt. Ik slaap veel, maar rust weinig uit. Omdat ik met de fysio elke keer ver over mijn grenzen ga, word de vermoeidheid alleen maar erger. Gelukkig heb ik nu weekend, en kan ik hopelijk wat bijtanken.

Vandaag ben ik verwend met 19 kaarten! De hele week was het stil, wat betreft kaarten, vermoedelijk komt dit door het staken van de postbodes. Vandaag kwam namelijk alles in 1x, ook kaarten die al de 13e verzonden waren. Dus het heeft gewoon ergens op me liggen wachten… Allemaal in ieder geval erg bedankt voor de leuke en bemoedigende kaarten, de saaie gele muur word zo wat opgevrolijkt. Natuurlijk zijn meer kaarten altijd welkom;)

Ik denk dat dit het wel was. De fietstest blijft op donderdag staan, dus donderdag spreek ik maar eens even geen bezoek af. Na de test zal ik namelijk wel helemaal op zijn.

Groetjes en tot morgen!

Geen opmerkingen: