zaterdag 13 november 2010

Weekend

Vandaag is er eigenlijk weinig te melden. Ik heb nog erg veel last van jeuk, en op allerlei plaatsten uitslag zitten. (bepaalde plekken, zitten rode vlekken die erg jeuken). De Tavegil is nu ook naar zo nodig gezet, en niet steeds eenmalig. Samen met de Cetirizine en de Zantac is het dus de hele dag wel uit te houden.

Verder breken die onderbroken nachtjes, en het vroege ontbijt me op. Denk dat ik maar eens ga vragen of ze morgen mijn ontbijt ergens apart kunnen zetten, en ik dus door kan slapen tot ik wakker word. (hopelijk komt dit ook een beetje gunstig uit met de tijden waarom mijn spuit met antibiotica leeg is.

Vanavond lekker rustig aan, vannacht proberen een lange nacht te maken, en zonodig morgen overdag bijslapen. Zowel morgenmiddag als morgenavond krijg ik bezoek, iets om naar uit te zien dus.

Groetjes en tot maandag (morgen dus geen blog). Fijn weekend allemaal.

Geen opmerkingen: