donderdag 2 december 2010

Gesprek Psychiater enzo...

Vanmorgen om half 10 stond er al een psychiater in opleiding naast mijn bed. Na een gesprek van een half uur, ging ze weer weg. Ze zou morgen overleggen met haar “baas” en zou dan terug komen. Maar eind van de middag kwam ze alweer langs, met een andere “baas” en volgde er een kruisverhoor, nadat mijn moeder de kamer uit was gezet. Na 10 minuten het hemd van mijn lijf gevraagd te hebben, vertrok hij weer, en begon op de gang een gesprek met mijn moeder. Met haar had hij echter korter werk. Maar goed ook, want ons eten werd koud.. hihi. De definitieve uitslag horen we uiteraard later;-)

Aan het eind van de morgen kwam ook de zaalarts nog even langs. Hij wist te vertellen dat er waarschijnlijk geen neurologisch onderzoek (EMG) komt, waar ze het gisteren over hadden. Dit omdat er te weinig aanleiding voor was, om een onderzoek te doen. (de testjes van dinsdag waren immers goed).

Nu vandaag het laatste onderzoek heeft plaatsgevonden, heb je kans dat ze eerdaags starten met medicijnen. Maar of dit werkelijk zo is, wachten we nog maar even af. Sowieso staat er voor maandag nog een longfunctie gepland, dus ik denk dat ik gewoon het grote overleg van dinsdag weer af moet wachten.

Vanmiddag kwamen mijn broer en aanstaande schoonzus onverwachts nog even binnenwaaien. (of moet ik zeggen binnensneeuwen?) Na wat spelletjes gingen ze weer verder, en kwam ma binnen. (natuurlijk met het lekkers wat ik gisteren gemist heb, dat word smullen vanavond).

Groetjes en tot morgen!

Geen opmerkingen: