donderdag 30 december 2010

Laatste nieuws...

Nog even een laatste blog dit jaar, over hoe het met me gaat. Ondertussen ben ik bijna 2 dagen bezig met de antibiotica. Dinsdag op woensdag nacht heb ik erg slecht geslapen, omdat ik heel de tijd aan het hoesten was. Zolang ik een snoepje in mijn mond had, ging het wel, maar draaide ik me om, en wilde gaan slapen, begon het gehoest weer. En tja, met een snoepje in mijn mond, ga ik toch echt niet slapen. Op den duur ben ik toch in slaap gevallen gelukkig, maar gisteren overdag was ik extra moe.

Gisteravond kwam er gezellig nog even bezoek. 2 meiden bij me uit de kerk, kwamen even langs. Na een gezellig uurtje gingen ze weer weg, en daarna heb ik nog even gesprayd, en ben ik vroeg naar bed gegaan. Vannacht heb ik een lange nacht gemaakt, en gelukkig een stuk minder gehoest.

Vanmorgen heb ik weer op de hometrainer gefietst, en gelukkig blijft dit nog stabiel. Verder doe ik het nog wat rustig aan, omdat ik met de oud en nieuw tot de jaarwisseling op wil blijven. Morgen overdag doe ik het dus ook rustig aan, en ga misschien wel even slapen. Hopelijk kan ik dan morgenavond gezellig opblijven.

Ik denk dat dit het voor nu wel weer was. Morgen volgt er nog een oudjaarsblog, waarin ik terugblik op het afgelopen jaar.

Groetjes

4 opmerkingen:

Jroen zei

Ik gebruik ook altijd een AntaFlu snoepje. Het erge is, ik werd een keer wakker en toen lag het snoepje in mijn wang. pffff lucky me. Dus zeg nooit nooit, voor je het weet val je ermee in slaap, haha

Gup zei

@ Jeroen.. Anti-flu maakt het bij mij erger.. dropmentos of pepermunt helpt wel goed;)

Inderdaad.. het overkomt me wel eens dat ik bijna in slaap val met snoepje, maar vaak lig ik (gelukkig) ook op mijn zij. Dan slik je het minder snel in...

jootje zei

Hey Marianne,

bij mij wil een trachitol ook helpen tegen de kriebelhoest die verdooft namelijk een beetje de keel...

Gup zei

@ jootje: Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Goed idee! Ik zal het eens proberen!