donderdag 9 december 2010

Naar huis!!!

Even een korte update, om jullie toch even op de hoogte te brengen. Vannacht heb ik opnieuw slecht geslapen, en daarom is besloten dat ik voorlopig 1x per dag de Ritalin krijg, dezelfde dosis als wat ik nu 's morgens krijg. Na 5 dagen word deze dosis dan verdubbeld, zodat ik in totaal toch op de dosis kom, die ik normaal in 2x kreeg.

Verder mag ik lekker naar huis vanavond. Het mocht ook morgen, maar als ik dan toch vanavond al weg mag, dan ga ik natuurlijk ook.. Morgen had het ook weer avond geworden eer ik weg zou kunnen (ivm mijn moeders werk) dus vanavond ga ik lekker richting mijn eigen bedje.

Over een paar weken moet ik terug komen op de poli, en ook het EMG onderzoek word poliklinisch gepland. Op dit moment zijn ze mijn medicatie bij de apotheek halen, zodat ik die mee kan nemen. Straks nog even hier eten, en dan na het eten lekker lekker lekker na 4,5 week in het ziekenhuis, naar HUIS!!!!

Doeg!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd, en nu een tijdje thuis blijven he!

gr Jroen

Rianne zei

fijn dat je lekker naar huis mag! geniet er van :D

Gup zei

Dankjewel;) En jeroen, ik ben wel van plan voorlopig thuis te blijven;-)

Speckey72 zei

Heb je wel gereserveerd voor de kerstvakantie? ;-)

Gup zei

@ Speckey: Wat is kerstvakantie?.. Ik zit niet meer op school, dus heb geen officiele kerstvakantie meer;) Scheelt misschien weer wat opnames;) wahaha.. Je zou het bijna denken he, dat ik iedere vakantie dr in ga;)