vrijdag 3 december 2010

Weinig ontwikkelingen..

Vandaag zijn er niet heel veel nieuwe dingen, die ik heb gehoord. Wel heeft de zaalarts verteld dat de psychiater van gisterenmiddag eigenlijk weinig ervaring heeft met CF, en daarom komt maandag de psychiater van het CF-team langs. Die gaat de dosis van de Ritalin bepalen, omdat de andere psychiater al wel had gezegd dat ik GEEN depressie heb. (en dat wist ik al die tijd al… hihi) Om de dosis van de Ritalin te bepalen, is het belangrijk dat de psychiater van het CF-team me eerst heeft gezien en gesproken.

Verder was het toch nog niet helemaal duidelijk of er nu wel of niet een EMG onderzoek ging komen. De zaalarts van vandaag zei dat die wel moest gedaan worden, maar die van gisteren (die ik mijn hele opname al heb) zei dat het niet meer hoefde. Of het nu wel of niet moet, wachten we dus maar even af;-)
Vandaag is er in den Haag behoorlijk wat sneeuw gevallen. Zelfs zo, dat mijn moeder besloten heeft om hier maar te blijven. Ze had toch een “noodpakketje” bij zich, en dus word er vannacht een bed bij gezet, en slapen we samen in Hotel Haga ;-)

Net voor ik ging eten, kwam de CF-verpleegkundige namens Sint en Piet nog even een cadeautje brengen, om me te vermaken dit weekend. Dank u sinterklaaaaasje…

Voor nu is er weinig te vertellen. Daarom ga ik er maar een eind aan breien, en wens ik jullie allemaal een fijn weekend toe!
Groetjes

6 opmerkingen:

MissPiggy zei

Heey daar!

Gezellig dat je moeder blijft logeren in ZH-land!

Wat ik mij zo eens even zat af te vragennnn...
Ga je starten met Ritalin?
Wat gaat dat euhm, zeg maar... doen?

Ik ken dat alleen van ADHD...
Fijn weekend!
x

Gup zei

@ miss Piggy, De ritalin word normaal bij ADHD gegeven, bij hun remt het.. Bij vermoeide mensen activeert et ofzo.. en geeft het dus blijkbaar energie... Of het bij mij werkt is de 2e vraag...

Tamara M. zei

Ik las het van de Ritalin en dacht idd: Huh dat gebruiken ze toch alleen bij ADHD en ADD? Om t te remmen? Bij normale mensen werkt het als speed.. Ah daarom misschien;P HEb ht zelf ook gehad, ik werd idd afgeremd, maar werd er ook erg oppervlakkig van. Dus weer gestopt. Werkte wel goed.

xxx Tamara

Sanne zei

Wat fijn dat je mams blijft slapen! :)
Is er echt zoveel sneeuw gevallen ja? :O Hier echt totaal geen 1 vlokje! :p

Liefs X

Gup zei

@ Tamara, Hihi.. het schijnt op feesten als pepmiddel gebruikt te worden.. Dus wie weet ga ik er wel van vliegen;-) Vooralsnog reken ik maar nergens op, en wacht ik maar even af;-)

@ Sanne.. Bij ons thuis is er ook niets gevallen, maar hier in den Haag een behoorlijk pak;-)

Ad zei

Hoi Gup,

Gezellig dat je moeder s'nachts blijft.
De kamers in het Haga zijn zo groot, dat je al je vrienden en familie kan uitnodigen voor een feestje en overnachting.
Begreep dat er al een schaaltje ritalin klaar staat om de feest vreugde te verhogen. GEINTJE.

Sterkte in het haga, hopelijk kan je binnenkort naar huis.

Ad -een oud HAGAnaar-