maandag 17 januari 2011

bijpraten

Ik ben me er van bewust dat ik de laatste weken niet zo vaak meer blog, als wel eens het geval geweest is. Reden is, dat ik gewoon niet veel te vertellen heb. Want ga nu eens iedere dag vertellen over je dagelijkse bezigheden. Zo veel heb ik daar nu ook weer niet over te vertellen, omdat ik eigenlijk weinig bijzonders doe op een dag. Niet iets waar ik veel over kan vertellen in ieder geval.

Vrijdag ben ik weer naar de fysio geweest. Omdat ik erg moe was, hebben we wel iets minder gedaan dan dinsdag, omdat ik zelf ook nog naar huis moest rijden. Dit keer had ik niemand bij me, die terug zou kunnen rijden. Ondanks dat ik iets minder gedaan heb, ben ik niet ontevreden. Als je zag wat ik deed toen ik begin december thuis kwam uit het ziekenhuis, en wat ik nu doe, zit daar toch wel degelijk verschil in. Dit neemt echter niet weg, dat ik graag meer zou willen, maar ja, wie wil dat niet?

Waar ik volop van kan genieten, is als ik de energie heb, om met mijn auto weg te gaan. Vaak komt dit neer op naar de fysio rijden, maar zelfs dat neemt de pret niet weg. Als ik naar buiten kijk, en mijn autootje zie staan, komt er volgens mij vanzelf een grijns op mijn gezicht.

Ondertussen ben ik 5 dagen bezig met de antibiotica drank, die ik heb omgedoopt tot vieze-gezichten-drank. Ik voel me nog niet veel beter, maar ik heb nog ruim een week, voordat ik weer terug moet naar het ziekenhuis. We hopen er het beste maar van, en gaan er vooralsnog vanuit dat ik ervan op ga knappen.

Ik geloof dat ik jullie nu wel weer een eind bijgepraat heb. Groetjes

Geen opmerkingen: