vrijdag 21 januari 2011

Net voor het weekend, nog maar eens even een berichtje op mijn site plaatsen, om jullie bij te praten over afgelopen week. Afgelopen week heb ik 2x fysio gehad, en hoewel het niet veel in 1x is, proberen we toch telkens ietsje op te bouwen. Ik blijf in ieder geval stabiel, en daar ben ik al heel blij mee. Het fietsen zit nu op 3x2 minuten, en daarnaast doe ik dan 5 apparaten voor krachttraining, en ik rijd zelf naar de fysio en terug. Thuis deed ik, voor ik weer naar de fysio ging, 4x2 minuten op de hometrainer. En hoewel ik dit wel iets minder doe, doe ik er nu andere dingen naast. Ik denk dat ik dus toch steeds wel een klein stapje vooruit zet. De eerste keren na de fysio had ik flink last van spierpijn. Ondertussen zijn mijn spieren er weer aan gewend, en proberen we steeds een beetje meer te doen.

Verder heb ik me beziggehouden met wat kaarten maken, met mijn mams een rondje park lopen (ik in de rolstoel), ben ik regelmatig met catechisatie bezig, en heb ik vandaag mijn site weer een nieuw jasje gegeven (kijk hiervoor even op www.ikisziek.websitemaker.nl/marianne ). Ik was wel een beetje op de sneeuw-achtergrond uitgekeken, dus weer eens wat anders. Gisteren ben ik met mijn moeder naar de action geweest. Dit was erg leuk, al was ik daarna wel erg moe.

Komend weekend ga ik lekker uitrusten van afgelopen week, en bijtanken voor komende week. Want komende week, word een behoorlijk druk weekje, met onder andere een ziekenhuiscontrole, 2x fysio, etc. Natuurlijk ga ik nu nog niet alles van komende week vertellen, want dan heb ik dan niets meer te vertellen;)

Groetjes en fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: