dinsdag 4 januari 2011

Tadaaa... Nieuw kapsel;)

Alle drukte van afgelopen weken (kerst en oud en nieuw) heeft flink op mijn vermoeidheid ingehakt. Toch heb ik het gisteren gepresteerd om weer een klein stapje op te bouwen met het fietsen op de hometrainer. Welliswaar was ik daarna heel erg moe, maar toch.. Ik heb het wel weer gedaan.. Nog 1 zo’n stapje en ik zit weer op de basis van voor mijn opname.. En nu natuurlijk hopen dat ik verder kan met dat opbouwen, zodat mijn conditie flink opgevijzeld word. Want meer conditie betekend meer weerstand, en meer weerstand betekend minder infecties;)

Ondanks de kuur Tavenic voel ik me nog niet goed. Het hoesten is wel minder, maar de benauwdheid blijft, en op sommige momenten is die zelfs erger dan eerst. Omdat het hoesten wel minder is geworden, heb ik besloten het toch nog even aan te kijken, totdat ik klaar ben met de kuur. Infuuskuur kan immers altijd nog, en eerlijk gezegd zit ik daar niet zo op te wachten.

Voor gisteravond hadden we met de thuiskapster een afspraak gemaakt. Ik wilde al langer een ander kapsel uitproberen, en dus heb ik de knoop doorgehakt, en jawel.. Het nieuwe kapsel is er.. Heel wat anders, maar al zeg ik het zelf.. Ik ben wel tevreden.. : ) Natuurlijk is dan het eerste wat gevraagd gaat worden: Maak eens foto’s? Dus om jullie vragen voor te zijn, hier 2 foto’s van mijn nieuwe kapsel;)




Groetjes

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Je nieuwe kapsel staat superleuk!
Hopelijk slaat de Tavanic alsnog goed aan, kan me voorstellen dat je niet op een infuus zit te wachten ;-)
Liefs van Sandy (Ydnas)

J.C. zei

Wow, staat je goed!! Echt lekker pittig!
Heb je al die krullen van jezelf?? Mooi hoor!
Hopelijk ga je je gauw wat beter voelen door de AB...!
Groetjes!
Jorine

Cobi zei

Whauw wat een super leuk kapsel, heb jij al die prachtige krullen van jezelf?
Het staat heel erg leuk!
Hoop dat de rest ook goed mag gaan, groetjes Cobi.

Tamara M. zei

Mooi kapsel zeg!! Staat je goed:) Jammer dat de tavanic nit lijkt te helpen. Hopelijk niet snel een nieuw infuus!

xxx Tamara

Irène's wereld zei

Wauw! Wat een krullen! *zwaar jaloers*
Staat je hartstikke goed deze coupe Marianne. :-)))
Balen van de Tavanic. :-(

Yehudith zei

Het staat echt superleuk! Ben ook erg jaloers op al je mooie krullen. Die heb je van jezelf heh? Poeh, wat zou ik daar niet voor geven...

Geniet ervan ;).

Xx

Marcia zei

Hee Marianne,

Wat leuk!! Je doet je achternaam eer aan;) X
Echt lekker vlot!

Claudia Huijzen zei

Hey Marianne,
kapsel staat je heel goed! Mooie krullen en een mooie lengte, lekker vlot.
Liefs Claudia