zaterdag 26 februari 2011

Alweer weekend

Alweer een week voorbij, alweer staan we voor het weekend. Wat gaat de tijd toch snel.. Zo is het maandag, en zo is het alweer zaterdag. Afgelopen dagen heb ik zo rustig mogelijk gedaan, want begin van de week begon een beetje druk. Dat heeft dan weer zijn weerslag op de dagen daarna, en daarom besloot ik lekker rustig aan te doen. Wat rommelen, maar verder niet te veel ondernemen.

Vanmiddag ben ik even op bezoek geweest bij vrienden. Mijn moeder ging naar een verjaardag, maar aangezien dat voor mij te druk is, ben ik naar vrienden geweest, die daar vlak bij wonen. Ik had al een tijdje beloofd om langs te komen, maar steeds kwam er niet van. Vanmiddag wilde ik even weg, en tussen deze 4 muren uit, dus ben ik gezellig even bij hen geweest.

Nu ben ik erg moe, en vanavond het de rest van het weekend ga ik me dus erg rustig houden. Lekker op de bank hangen, en uitrusten. Hopelijk heb ik dan maandag weer een beetje energie.

Verder ben ik nog steeds aan het hoesten, en bij vlagen af en toe benauwd. De moeheid blijft aanwezig, maar verder voel ik me wel redelijk. Zolang ik maar niet te vaak en te hard over mijn grenzen hol tenminste;-)

Groetjes en een fijn weekend!

Geen opmerkingen: