woensdag 9 februari 2011

Een nieuw bureau, zere achillespees etc...

Afgelopen zaterdag zag ik op internet een leuk bureau staan. Al een tijdje was ik naar zoiets op zoek, maar toen ik dit bureau zag, was ik er gelijk helemaal weg van. Dus naar die vrouw gemaild, en gisteren hadden we een afspraak. Natuurlijk ging daaraan vooraf een kleine volksverhuizing. Het bureau wat ik had staan, moest van mijn kamer, en ook de kast die er naast stond moest weg, want het nieuwe bureau is groter dan mijn oude. Gelukkig hoefde ik dit allemaal niet alleen te doen, en kreeg ik hulp van mijn moeder. (wat een rommel kom je trouwens tegen als je een kast leeg ga ruimen, maar wees gerust, alles is ondertussen weer glad).

Gisterenmiddag hadden we dus een afspraak met de verkoper. We hadden mijn opa meegenomen, want die heeft een karretje voor achter zijn auto, en zelf hebben we dat niet. Na een eerste blik er op geworpen te hebben, wist ik gelijk dat ik het bureau wilde. Dus inladen, betalen, en op naar huis, waar het bureau in stukjes (anders paste het niet) naar boven werd gebracht, en in elkaar werd gezet. Even later stond het bureau te pronken op mijn kamertje. Hieronder een foto van mijn nieuwe bureau. (ps. Toen was het uiteraard nog niet ingeruimd;-))


Gisteravond rolde ik helemaal versleten mijn bed in. Ongemerkt doe je toch meer dan je kan, maar ja.. je moet toch wat, al wil je een nieuw bureau. Vanmorgen was ik nog steeds behoorlijk moe, maar toch heb ik zelf naar de fysio gereden, en weer terug. Voor de zekerheid had ik mijn moeder wel mee genomen, want dan zou die eventueel terug kunnen rijden. In de tijd dat ik bij de fysio bezig was, is zij even naar het winkelcentrum gelopen.

Bij de fysio heb ik 1 apparaat over geslagen, omdat ik last heb van mijn achillespees (mogelijk door de antibiotica die ik had, want daar is het een bijwerking van, dat je last kan hebben van je achillespees, of dat deze zelfs kan scheuren.). Die hebben we dus niet belast, maar verder heb ik alles kunnen doen. Ik kreeg het advies van hem mee, om op te passen met de trap af lopen, omdat je dan je achillespees aanspant, en ook nog eens druk erop zet, omdat je jezelf tegen moet houden. Dus lopen we maar even voorzichtig van de trap, of pakken de traplift gewoon ook naar beneden, ipv alleen naar boven;-) Gelukkig was de kuur gisteren afgelopen, dus hopelijk word de pijn ook snel minder.

Vanmiddag kwamen ze voor het eerst mijn PAC thuis doorspuiten. Wat een geweldige uitvinding. Het enige wat je hoeft te doen is een afspraak maken, en dan komen hun die dag naar je huis. Alle spullen zijn besteld via de apotheek, en wat niet binnen was werd meegebracht. Na een kwartiertje was mijn PAC doorgespoten, en stond er een nieuwe afspraak gepland, voor over 4 weken. Heerlijk! Geen geklepper naar den Haag voor 10 minuten, maar heerlijk thuisblijven, en binnen no-time klaar! Top!

Morgen heerlijk rustig aan doen, en uitrusten. Mijn stem is ondertussen al 24 uur weg, en ik ben behoorlijk moe. Maar het nieuwe bureau staat er, en ik kan er volop van genieten! Wie weet ga ik morgen wel boven uitrusten, zodat ik ook heerlijk kan genieten van mijn nieuwe aanwinst;-) Het kostte even energie, maar dan heb je ook wat!

Groetjes

5 opmerkingen:

Yehudith zei

Super leuk bureautje! Gefeliciteerd ermee :)

Groetjes,
Judith

Gwen Wijker zei

Ik vind het ook een super mooi bureau! Echt leuk :)
xx Gwen

Gup zei

@ Gwen en Judith, Dankjewel:) Ben er ook erg blij mee:)

jootje zei

Mooi bureau!!!

Claudia Huijzen zei

Stijlvol!
Is ie al ingeruimd?
Groetjes Claudia