dinsdag 1 februari 2011

Redelijk goede dag!

Nadat ik een paar dagen ontzettend moe ben geweest, had ik vandaag (eindelijk) een dag dat ik me wel redelijk voelde. Helaas hoest ik nog wel flink, en ben ik ook nog kortademig, maar de vermoeidheid was wel redelijk. Niet dat die weg was, maar dat is al heel lang niet weg geweest. Toen ik vanmorgen wakker werd, had ik een heerlijke lange nacht slapen achter de rug. Ik denk dat dit toch zijn positieve invloeden had, vandaag. Afgelopen weken lag ik regelmatig wakker van hoesten of iets dergelijks, maar vannacht heb ik zowaar helemaal doorgeslapen! Nu is het vaak zo dat als ik een goede dag heb gehad, er weer 3 of 4 slechtes volgen, omdat ik dan op die goede dag teveel heb gedaan.. Maar ja, in ieder geval heb ik me vandaag weer een dagje redelijk gevoeld, en dat is toch wel erg fijn!

Vanmiddag had ik fysio. Eerst even de behandelkamer in, want de verzekering is aangescherpt, en de fysio moet alles noteren wat we doen, en ook af en toe vragenlijstjes invullen. Dat deden we dus eerst even. Daarna weer terug gelopen, richting de fitness ruimte. (al met al had je dan natuurlijk al een heel stukje gelopen, en dat vergt wel wat inspanning). Daarna gewoon de 3x2 minuten gefietst. Vervolgens richting de krachtapparatuur, en daarmee heb ik ook weer lekker op kunnen bouwen. Ik heb nu 5 apparaten gedaan, allemaal 2x 15 herhalingen. De meeste op 10kg en 1 (met benen wegduwen) op 40kg. Daarna ben ik weer naar huis gegaan. Al met al best een prestatie om stiekem een beetje trots op te zijn. Ik mag me dan niet fit voelen, maar ik heb het toch maar weer even gedaan;)

De laatste dagen heb ik iedere keer ’s avonds hoofdpijn. En niet een klein beetje, nee echt flinke hoofdpijn, waarvoor zelfs ik een paracetamol neem (ik neem bijna nooit een paracetamol, alleen in de uiterste gevallen). Nu heb ik ook al een tijdje last van mijn ribbenkast, nek en schouders. Toen ik dat vandaag bij de fysio noemde, zei hij dat hij mijn nek en schouders wel zou behandelen, en even los maken. Daar kan je natuurlijk ook flinke hoofdpijn van hebben. Hopelijk ben ik dus na vrijdag van mijn hoofdpijn af!

Ik geloof dat ik jullie wel weer een eind heb bijgepraat.

Groetjes

Geen opmerkingen: