dinsdag 22 februari 2011

Van alles en nog wat

Het weekend is weer voorbij. Zaterdagmiddag besloot ik mijn inbouwkast op te gaan ruimen. Dit was de enige kast die nog opgeruimd moest worden. En ik kan je zeggen.. Het resultaat mag er zijn! Mijn kast oogt weer netjes, en is een stuk leger! Mede dankzij mijn grote opruimwoede, heb ik heel wat prulletjes die ik nooit meer gebruik, weggegooid!

Het plan van zaterdagmiddag opruimen, kwam eigenlijk omdat ik alleen thuis was, en omdat er toch verder niemand zou komen, dus daarna zou ik heerlijk op de bank kunnen kruipen, en uit kunnen rusten. Althans.. dat dacht ik;-) Aan het eind van de middag belde mijn vriendin, of ze (vriendin, man en hun zoontje) even een half uurtje langs konden komen. Nu zie ik ze niet zo vaak, omdat ze vaak in het buitenland zitten, dus ja.. zeg dan eens nee..! Doordat het zo gezellig was, werd het half uurtje een uur, en daarna was ik dus ook helemaal gesloopt. Maar het was heel leuk ze weer even gezien te hebben.

Gisterenochtend is mijn tante even langs geweest, om een bakkie koffie te drinken. Ze wilde al langer komen, maar steeds kwam er niets van. Na een gezellig uurtje, heb ik haar nog even mijn bureau in het echt laten zien, en daarna is ze weer naar huis gegaan. ’s Middags heb ik rustig aan gedaan, want gisteren was de buurvrouw jarig, en dus zijn we ’s avonds even wat wezen drinken daar. Zelf ben ik wat eerder naar huis gegaan dan mijn moeder, want ik was ontzettend moe. Ik ben lekker vroeg in bed gedoken, en heb een heerlijke lange nacht gemaakt.

Vanmorgen zijn we nog even (een uurtje) wezen shoppen, en heb ik wat kleding ingeslagen. Daarna hebben we lekker bij de MAC een broodje afgehaald, en zijn we naar huis gegaan.

Nu maar weer heel rustig aan doen, want mijn energie is nu helemaal op. Gelukkig staat er deze week verder niets op de planning, dus kan ik weer even helemaal bijtanken, wat dan ook wel heel hard nodig is nu;-)

Groetjes

Geen opmerkingen: