zaterdag 26 maart 2011

Een jaartje ouder...

Het is weer voorbij. De voorbereiding op onze verjaardagen, het zelf taarten maken en mijn verjaardag gisteren. Donderdag was mijn broer jarig. Ook ging hij met mijn schoonzusje in ondertrouw. Samen zijn ze de hele dag weg geweest. Zelf ben ik naar de fysio geweest, en heb ik ’s middags een Monchoutaart gemaakt en heerlijk in de zon gezeten. ’s Avonds heb ik mijn moeder nog even geholpen met 2 kwarktaarten en een appeltaart. ’s Avonds ben ik vroeg naar bed gegaan, en heb ik een lange nacht gemaakt.

Gisteren was ik zelf jarig. ’s Morgens hebben we nog wat worst en kaas klaargemaakt, en daarna kwamen de buren op visite. Aan het eind van de ochtend heb ik vooruit gegeten, en ben daarna even naar bed gegaan. Na een uur ben ik door mijn moeder geroepen, en ben ik weer naar beneden gegaan. ’s Middags kwamen mijn vriendin met haar moeder, en mijn opa en oma. Aan het eind van de middag kwam mijn broertje ook, en kreeg hij zijn cadeautjes nog. Hij was 9 maart al jarig, maar hield het gisteren met tegelijk met ons.

Na het eten ben ik opnieuw even gaan liggen, en om een uur of 7 ben ik weer naar beneden gegaan. Net als ’s middags heb ik weer een paracetamol genomen, om me iets beter te voelen. Rond een uur of half 8 kwam de eerste visite binnen, en al snel zat de hele kamer vol, en was het stapelen geblazen. Na een ontzettende gezellige avond, dook ik om half 12 mijn bed in. Ik heb een lange ruk gemaakt vannacht, en vanmiddag lig ik lekker te relaxen op bed. Wat tijdschriften doorkijken die ik heb gehad, genieten van de nieuwe spulletjes, en lekker uitrusten.

Gisteren ben ik erg verwend. 2 lampenkapjes, een lampenvoet, een mooie spiegel, een leuk windlichtje, wat snoepgoed, 2 tijdschriften, wat decoratie voor op mijn kamer, en geld. Ook kwamen er zowel gisteren als vandaag heel wat felicitatiekaarten binnen. Er werd zelfs een bos bloemen bezorgd. Kortom, ik ben flink verwend.

Dit weekend lekker uitrusten, en niet te veel meer ondernemen. Afgelopen 2 dagen hebben een flinke aanslag op mijn energie gepleegd. Maar ik kan niet anders, dan zeggen dat ik het erg gezellig vond, en dat het het waard was. Als laatste nog iedereen bedankt voor de felicitaties die ik kreeg.

Ik heb foto's in mijn online fotoalbum gezet. Klik HIER!! om daar naar toe te gaan.

Allemaal een fijn weekend, en tot volgende week.

Geen opmerkingen: