dinsdag 22 maart 2011

Genieten!

In tegenstelling tot het einde van deze week, probeer ik het begin lekker rustig te houden. Gisteren heb ik heerlijk in de zon gezeten ’s middags, en even bij de buren een bakkie koffie meegedronken. Ook zondagmiddag heb ik lekker een tijdje in de zon gezeten met een mooi boek. Al die uurtjes in de zon, werpen zijn vruchten al af. Mijn witte armen, gezicht en hals, zijn nu een beetje rood gekleurd. Het begin voor het bruine huidje is er. Althans, dat hoop ik;-)

Rond de middag heb ik fysio, en vanmiddag ga ik waarschijnlijk weer lekker het zonnetje in met een boek. Voor morgen staat er ook niet veel op de planning. Kortom, alles staat in het teken van uitrusten, en energie verzamelen voor het einde van de week. Donderdag hoopt mijn broer 21 te worden, en vrijdag hoop ik zelf 20 te worden. Vrijdag komt er de hele dag visite. En aangezien het al snel te vermoeiend voor me is, zal het een druk dagje worden. Vandaar al dat uitrusten nu. Alle energie die ik nu niet gebruik, hoop ik vrijdag tot mijn beschikking te hebben..

Afgelopen zaterdag heb ik lekker in de zon zitten verven. Een tijdje terug had ik voor mijn schoonzusje een canvas gemaakt. Ooit had ik 2 pakketten gekocht, om een canvasdoek te bewerken. Eerst moet het canvas geverfd worden, en vervolgens ga je met papier, lint, bloemetjes etc. er een leuk geheel van maken. Voor mijn schoonzusje had ik er 1 gemaakt met een foto van mijn broer en schoonzus. Nu ben ik met het 2e pakket begonnen en dat word er 1 voor ons op de overloop, met een mooie tekst erop. Zaterdagmiddag heb ik hem alleen geverfd. Ook de onderdelen die ik verder zou gaan gebruiken heb ik op maat geknipt. Binnenkort nog een keer een uurtje er aan werken, om hem af te maken.

Groetjes Marianne

2 opmerkingen:

Ydnas zei

Jullie hebben in ieder geval mooi weer (als het doorzet!) op jullie verjaardagen. Geniet ervan en neem je rust want zal inderdaad wel vermoeiend worden.
Liefs van Sandy

Gup zei

@ Sandy, Ja dat zou wel leuk zijn! Kunnen we 's middags heerlijk buiten in de zon zitten, in plaats van binnen:) Is ook wel eens anders geweest, dat er veel vorst was, en zelfs een keer sneeuw;)