zaterdag 19 maart 2011

Het zonnetje

De zon schijnt! Heerlijk! Omdat het nog wel wat frisjes is, een bodywarmer aan, en met het snoetje heerlijk de zon in. Muziek van de vogeltjes op de achtergrond, kijken naar een ijverige moeder die met van alles en nog wat in de weer is, kortom GENIETEN!

Van mij mag de zon komende tijd weer veel schijnen. Heerlijk om in het zonnetje buiten te zitten, het witte kleurtje wat weg te werken, en lekker in de buitenlucht. Wat wil je nog meer?

De laatste tijd blog ik wat minder. Dit is niet omdat ik niets meer wil bloggen, maar meer omdat ik niet zoveel te vertellen, dan de standaard dingen. Maar zodra er wat te vertellen valt, zal ik het op mijn site zetten;-) En natuurlijk blijft het: geen bericht is goed bericht.. Althans, in mijn geval!

Groetjes

Geen opmerkingen: