dinsdag 1 maart 2011

Hij is online! Mijn nieuwe website!

Jawel, hij is er! De nieuwe website! Helaas zit ook op die website geen Rss-feed, zodat ik deze blog ook aan blijf houden, voor de mensen die me via CF-cafe willen volgen. Het adres van mijn nieuwe website is: http://www.eenkijkjebijmarianne.webklik.nl/ Natuurlijk ben je ook daar welkom!

Qua gezondheid gaat het wel redelijk. De vermoeidheid wisselt een beetje. De ene dag wat meer dan de andere dag. Daardoor kan ik de ene dag ook wat meer dan de andere. Hierbij moet ik wel uitkijken dat ik niet over mijn grenzen hol, want dan heb ik weer een paar dipdagen, en gaat het helemaal niet zo lekker. Verder ben ik flink aan het hoesten, en heb ik ook al een paar nachten wakker gelegen hiervan. Gelukkig sliep ik daarna vrij snel door, maar prettig is het niet. Gebroken nachten breken je toch op.

Vandaag ben ik weer naar de fysio geweest. Vorige week heb ik zelf getraind, omdat de fysio op vakantie was. Nu hij weer terug is, kan ik weer naar de fysio toe, en krijgen ook mijn spieren flink de aandacht.

Ik geloof dat ik zo alles wel weer heb verteld. Kijk maar eens rond op mijn nieuwe site, en hopelijk zie ik je hier vaker langskomen;-)

Groetjes

Geen opmerkingen: