zaterdag 9 april 2011

Afgelopen (druk) weekje

Afgelopen week, was een rommelig weekje. Drukker dan anders, maar soms is dat ook wel eens leuk. Maandag ben ik naar de fysio geweest. Normaal ga ik niet op maandag, maar in verband met de planning de rest van de week.

Dinsdag mocht ik met mijn schoonzusje mee, om haar bruidsjurk te passen. Samen met mijn moeder, en haar moeder en zusje, zijn we daarheen geweest. Daarna heb ik even bij het nieuwe huisje van Teus en Gerrine gekeken, want nu we er toch waren, konden we dat gelijk mooi even meenemen.

Woensdag had ik een echte uitrustdag. ’s Middags lekker de zon in. De drukke dag dinsdag, hakte er flink in, en mijn stem had het ondertussen begeven. Dus een dagje erg weinig gepraat, veel snoepjes gesabbeld, en proberen uit te rusten. Ondanks dat, had ik dinsdag niet willen missen.

Donderdag ochtend heb ik belijdenis gedaan voor de kerkenraad. De rest van de groep moest vanmorgen, maar omdat ze mij niet van mijn energie wilden beroven, kwamen de Ds en een ouderling bij mij thuis langs. ’s Middags zijn ze mijn PAC door wezen spuiten.

Gisteren ben ik weer naar de fysio geweest. En verder heb ik lekker in de tuin gezeten. Vandaag staat winkelen gepland met mijn vriendin. Na zo’n drukke week heb ik niet veel energie meer over, maar toch wil ik wel even gaan. Ik hoef zelf niet te rijden, en de rolstoel gaat mee.

De planning is om lekker even een terrasje te pakken (of wat te gaan drinken ergens binnen, als het te koud is). Verder ga ik ook even langs een muziekwinkel, om mijn dwarsfluit weg te brengen voor een beurt. Ik ga dan gelijk vragen of ze iets kunnen doen aan het roesten. We gaan niet lang, maar toch heb ik er erg veel zin in. We wilden al zo lang een keer samen gaan, dat het er op een gegeven moment gewoon een keer gepland moet worden.

De vermoeidheid daarna, en het risico op stemverlies, nemen we dan maar voor lief. De rest van het weekend ga ik heel rustig aan doen, lekker bijslapen enzo. Nu nog even rustig aan doen, en dan vanmiddag lekker even genieten.. Allemaal een fijn weekend, en tot volgende week.

Groetjes

2 opmerkingen:

Ydnas zei

Je hebt in ieder geval mooi weer, tenminste, hier schijnt de zon :-) Veel plezier met shoppen en gewoon lekker vaak uitrusten op een terrasje in de zon!
Liefs van Sandy

Gup zei

@ sandy, Dankjewel. Was heerlijk weer! De rolstoel ging mee, dus het was wel te doen;) Was in ieder geval heel erg gezellig.