maandag 4 april 2011

Alweer even geleden

Het is alweer even geleden dat ik een blog geschreven heb. De planning was dat ik zaterdag nog even een blogje zou schrijven, maar met dat mooie weer heb ik heerlijk buiten gezeten, en ben ik totaal vergeten om nog even wat te schrijven. Dus daarom nu dan maar he!

Vorige week was weer een normaal weekje, net als anders. Aan het begin van de week was duidelijk te merken dat ik het weekend te veel had gedaan. Heel erg moe, geen stem, dus maar zo rustig mogelijk gedaan, en een beetje bijtanken. In de loop van de week ging het gelukkig steeds weer wat beter, en voel ik me weer net zo als voor de verjaardagen.

Eind van de week heb ik het canvas doek af gemaakt, waaraan ik was begonnen. Eerder had ik er al een voor mijn schoonzusje gemaakt, en nu is ook die voor mijn moeder af. Hij hangt nu te pronken op de overloop boven.

Zaterdag heb ik heerlijk van de zon genoten. Met een boek in de tuin, flesje water erbij, en mij hoor je niet meer! Ongemerkt heb ik al heel wat uurtjes in de zon gezeten dit jaar. Dit is dan ook wel te zien aan mijn huid, die langzaam van het winterse wit, naar een lichtbruin tintje gaat. Heerlijk!

Deze week is het weer een wat drukkere week. Gelukkig heb ik woensdag een dag dat ik niets hoef, en dat ik bij kan tanken. Voor de verandering ben ik vandaag naar de fysio geweest, omdat dat beter uit kwam in de planning. Bij de fysio bouw ik steeds een beetje meer op. Zowel met het fietsen, als met de krachttraining. Hopelijk kan ik deze stijgende lijn vasthouden.

Ondanks de moeheid die blijft, voel ik me verder wel redelijk. Ik hoest flink wat, maar dat mag de pret niet drukken. Afgelopen tijd heb ik weer regelmatig even gefloten, en dit gaat wel redelijk, zolang ik het maar niet te lang achter elkaar doe. Afgelopen week heb ik een CD gekocht, met de bladmuziek van verschillende nummers erbij. Heb ik weer wat nieuws/leuks om te oefenen. Ik heb er nu al zin in!

Ik geloof dat ik jullie wel weer een eind heb bijgepraat. Groetjes en tot de volgende keer weer. (ik zal proberen nu minder lang te wachten.)

Geen opmerkingen: