zaterdag 16 april 2011

Gezellig!!

Vandaag ben ik met mijn vriendin naar de actiedag van de kerk geweest. Mijn moeder staat daar heel de dag, om zelfgemaakte fotokaarten te verkopen. We hebben onder andere naar een muzikaal programma gelopen, een leuke foto van ons samen laten maken, achter de tafel met kaarten gezeten en ik heb een leuke ketting gekocht. Toen ik te moe werd, zijn mijn vriendin en ik weer naar huis gegaan. Ik heb mijn vriendin op het station gezet, waarvandaan zij naar huis ging. Nu hang ik lekker op de bank, en kan ik terugkijken op een gezellige ochtend!

Donderdag was mijn dwarsfluit klaar. Vorige week zaterdag had ik hem weg gebracht, en mijn vriendin heeft hem voor mij opgehaald, en vandaag aan mij terug gegeven. Er zitten nog wel wat roestplekjes op, maar die kon hij niet weghalen, omdat hij anders het zilver er af moest halen. Maar mijn fluit is zeker wel opgeknapt.

Groetjes!

Geen opmerkingen: