dinsdag 12 april 2011

Shoppen!!!

Zaterdagmiddag om 13u, werd ik opgehaald door de ouders van mijn vriendin, die mijn vriendin en mij af zouden zetten om te gaan shoppen. Aangekomen op de plaats van bestemming werd mijn rolstoel uitgeladen, en gingen we op weg naar de muziekwinkel, waar ik mijn dwarsfluit achterliet, met de garantie dat ik hem “zo goed als nieuw” terug zou krijgen, na een beurtje. Zelfs het roest, waarvan ik verwachtte dat het niet meer weg te werken was, zou behandeld worden. Het is de bedoeling dat je uiteindelijk niet meer ziet dat er roest op zit, alleen blijf je het wel voelen. Maar daar kan ik wel mee leven…

Daarna gingen we wat winkels af, wat echter niet zo’n succes bleek daar. Veel winkels hadden een dusdanige ingang dat de rolstoel er maar netnet door kon, en binnen waren veel trapjes, smalle paadjes, wel een roltrap en geen lift, en dat soort gein. Toch hebben we genoten.. We sloten de middag af, met een ijsje bij de MAC vandaan, wat we aan het water hebben opgegeten. Uiteraard moesten er toen ook wat foto’s gemaakt worden.

Moe, maar voldaan, gingen we weer naar huis, luisterend naar de radio waar volop gepraat werd over het bloedbad in Alpen aan de Rijn. Thuis ben ik nog even de zon in gedoken, wat ook duidelijk zichtbaar was later. Ook zondagmiddag heb ik van de zon genoten.

Nu de bruiloft van mijn broer en schoonzus nadert, werd het tijd dat we eens op kleding uit gingen. Omdat we al een winkel in onze gedachten hadden, besloten we daar vandaag eens heen te gaan. Natuurlijk was wat ik wilde hebben, niet in mijn maat, op deze locatie aanwezig, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed. Zowel mijn moeder als ik, hebben nu kleding voor de bruiloft. Moe, maar voldaan gingen we naar huis. De rest van de middag heb ik rustig aan gedaan. Morgen nog lekker een dagje bijkomen, en dan donderdag weer naar de fysio.

Groetjes

Geen opmerkingen: