donderdag 21 april 2011

Zonnige week!

Ik denk dat heel veel mensen er een hekel aan hebben.. Niet aan de persoon zelf, maar aan zijn beroep.. De tandarts! En vandaag mocht ik voor controle bij de beste man. Gelukkig kwam ik er zonder gaatjes en zonder behandelingen vanaf. Alleen even een foto maken, omdat ik een aantal verstandskiezen heb, die nu toch wel een beetje door beginnen te komen. Maar ja, die foto maken stelt gelukkig niets voor!

Daarna ben ik gelijk maar naar de fysio gegaan. Aangezien dat in hetzelfde gebouw zit, was het wel zo handig om dat er gelijk achteraan te plannen. Mijn moeder is toen even boodschappen wezen doen, en me na de fysio op komen halen. Mijn auto was vandaag namelijk voor een beurt naar de garage.

Vanmiddag heb ik heerlijk in de zon gezeten. Heel de week ben ik al aan het genieten van dat heerlijke weer. Boek erbij, lekker een stoel in de zon, en genieten maar.. Mij hoor je dan niet meer!

Groetjes en als er voor het weekend geen blogje meer volgt, wens ik jullie allemaal alvast een fijn weekend toe!

1 opmerking:

Sanne zei

Oh tis goed dat je over de tandarts begint..:O Ik moet nog steeds een afspraak maken haha! :p
Morgen ff doen:P

Liefs Sanne