donderdag 19 mei 2011

Controle in het ziekenhuis

Vanmiddag mocht ik voor controle terug naar het ziekenhuis. Daar aangekomen hebben we eerst een bakkie koffie op, en daarna zijn we door gegaan naar de poli. Vrijwel gelijk kon ik longfunctie blazen. Deze was iets lager dan vorige keer. (vorige keer 79% en nu 72%). Na het blazen kwam de arts al vrij snel binnen lopen. Hij vond het verschil in longfunctie niet heel erg. Natuurlijk hoop je altijd dat hij verbeterd is, maar aangezien ik tussendoor 2 longbloedingen heb gehad, en me daarna niet echt fit voel, vond hij de waarde meevallen.



Wel heb ik weer een antibiotica kuur gehad (het drankje wat ik al vaker heb gehad), omdat ik over een paar weken een bruiloft heb, en dan wel helemaal fit wil zijn. Verder mag ik stoppen met de Ferro Fummeraat, omdat mijn HB continue heel goed is (laatste was 9,2). En aangezien ijzer een voedingsbodem voor bacteriƫn is, is het beter dat je zonder kunt.



Aan het eind moesten we nog even langs de apotheek om de antibiotica op te halen. Half 5 reden we eindelijk weg bij het ziekenhuis. Helaas kwamen we daarna in de file, dus hebben we onderweg maar gegeten. Om half 7 waren we thuis. Nu lekker rustig aan doen, en dan vanavond lekker vroeg gaan slapen!



Groetjes

Geen opmerkingen: