zaterdag 14 mei 2011

Kuur afgelopen

Ondertussen is mijn antibioticakuur afgelopen. Daar ben ik eigenlijk wel blij om, want ik was er de laatste dagen flink misselijk van. Daarnaast mag ik nu weer in de zon (ook al kan dat niet gelijk helemaal, omdat de antibiotica nog wel een tijdje in je bloed zit) ,en daar ben ik ook blij mee. Mijn kleurtje is in die twee weken heel wat lichter geworden, en op de bruiloft wil ik natuurlijk wel een beetje bruin zijn, en niet te wit zien.

Zelf heb ik niet echt het idee dat de kuur geholpen heeft. Ik hoest als een zeehond, en flink productief. Daarnaast ben ik ook nog steeds wat benauwder, en kan ik niet plat slapen daardoor. Ook heb ik nog steeds pijn bij mijn ribben/longen. Komende donderdag moet ik voor controle naar het ziekenhuis, dus dan zien we wel wat er uit komt. Mijn gevoel komt niet altijd overeen met de longfunctie, dus laten we hopen dat mijn longfunctie gewoon goed gebleven is.

Gisteren had ik een dagje niets, en heb ik dus een collage gemaakt voor mijn kamer. Ik wilde deze al lang maken, maar steeds kwam er niet van, of had ik het materiaal niet. Ik zal een foto van de collage in mijn fotoboek zetten. Afgelopen week heb ik ook nog wat andere foto’s in mijn fotoboek gezet, dus als je zin hebt om wat te bekijken, ga dan even naar mijn Fotoboek ;)

Net heb ik vast tomatensoep gekookt voor morgen, en vlees gebraden. De tomatensoep was nog een heel werk, maar wel leuk om te doen! Nu maar hopen dat hij nog een beetje smaakt ook;)

Allemaal een fijn weekend, en tot volgende week;)

Geen opmerkingen: