dinsdag 31 mei 2011

Oude Oma

Vannacht is mijn overgrootoma overleden. Zaterdagochtend word ze begraven. Hopelijk ben ik fit genoeg om bij de begrafenis te kunnen zijn.

Nog even kort iets over hoe het nu met mezelf gaat. Op dit moment heb ik nog erg veel pijn. Vanmorgen heb ik opnieuw contact gehad met het ziekenhuis, en is de pijnmedicatie veranderd. Door de pijn slaap ik slecht, en is het erg moeilijk om te hoesten. De verwachting van de arts is dat de komende dagen de pijn weer af gaat nemen. Daar hoop ik dus op.. Minder pijn betekent meer slaap, en daardoor meer energie. En meer energie betekent beter op kunnen bouwen, en harder opknappen..

Groetjes

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gecondoleerd met het overlijden van je overgrootmoeder, Marianne! Hopelijk kun je idd bij de begrafenis zijn zaterdag.
Sterkte met de pijn, hopelijk wordt t vanaf nu steeds een beetje minder!
Liefs
Jorine

Alie zei

Gecondoleerd met je overgrootmoeder Marianne. Ik wens je veel sterkte, ook hoop ik dat het je lukt om bij de begrafenis aanwezig te zijn komende zaterdag.

Groetjes Alie