zaterdag 7 mei 2011

Uit de zon blijven.

Ondertussen ben ik alweer een week met de antibiotica bezig. Gelukkig hebben de longbloedingen zich niet herhaald. Deze week heb ik dus gewoon gedaan wat ik anders ook deed, al was ik wel veel sneller moe. Dit kan natuurlijk ook door de antibiotica komen. Wat wel wat minder is dat ik een heel raar hoestje heb, en ook wat benauwder ben dan normaal. Over 1,5 week moet ik naar het ziekenhuis voor controle, en ik heb nog een week antibiotica. Hopelijk gaat deze zijn werk doen, en ga ik me wat beter voelen.
Wat wel flink balen is dat de zon nu grotendeels vermeden moet worden. Als ik factor 50 smeer, kan ik wel even in de zon zitten, maar mijn huid word dan wel erg rood. Dus ik wissel binnen en buiten af, en probeer de felle zon te vermijden. Helaas gaat hierdoor mijn kleurtje wel wat weg, maar ja.. dat nemen we dan maar voor lief.

Vanmiddag lekker onder de parasol in de tuin zitten, met een boek. Verder staat er weinig bijzonders op het programma dit weekend.
Groetjes, en allemaal een fijn weekend!

Geen opmerkingen: