zaterdag 4 juni 2011

Begrafenis

Vanmorgen is mijn overgrootoma begraven. Dankzij de rolstoel en genoeg helpende handen om mij te duwen (ma mag niet tillen, en zware dingen duwen, omdat ze een ontsteking in haar SI-gewricht heeft) kon ik mee. Ik ben wel helemaal versleten nu, maar ik ben blij dat ik mee kon naar de begrafenis.

Afgelopen week heb ik niet zo veel op mijn site gezet, maar ik heb ook niet echt wat te vertellen. De pijn blijft aanwezig, en ik heb nog geen medicatie af kunnen bouwen. Verder probeer ik wel steeds iets op te bouwen, en aan lopen en fietsen (hometrainer) te werken. Snel gaat het niet, maar het gaat al beter dan toen ik net thuis was.

Verder heb ik veel behoefte aan zout. Deels door de warmte, maar ik denk ook een deel door de antibiotica kuur. Dan heb ik altijd meer trek in zoute dingen. Dus de cup-a-soupjes zijn niet aan te slepen;-)

Komende dinsdag moet ik terug naar het ziekenhuis voor controle. Ik mag dan weer longfunctie blazen, en krijg een gesprek met de arts. Ook krijg ik te horen of ik door moet gaan met de infuuskuur, of dat ik er mee mag stoppen. Ik weet niet of ik voor die tijd nog wat laat horen, maar jullie krijgen in ieder geval daarna wat te horen;-)

Groetjes en een fijn weekend!

Geen opmerkingen: