zaterdag 18 juni 2011

Een paar dagen verder...

Ondertussen zijn we een paar dagen verder. Het tapen geeft dusdanig versteviging dat ik niet continue met mijn hand de zere plek hoeft vast te houden. Ook de pijnstilling werkt dusdanig dat ik weer hele nachten slaap, en niet meer zo vaak wakker word van de pijn. Hoesten blijft wel pijnlijk, maar dit is alleen maar logisch, omdat je er dan natuurlijk kracht op zet.

Helaas heeft ieder voordeel zijn nadeel, en zo heb ik wel wat bijwerkingen van de pijnmedicatie. Omdat je verstopping van de darmen kan krijgen door de medicatie, krijg ik vanaf het begin al M.ovicolon om dat in ieder geval tegen te gaan. Verder was ik vooral in het begin heel duizelig en misselijk van de pijnmedicatie. In de bijsluiter staat dat dit na een paar dagen beter word, en dat begin ik nu ook wel te merken. Vanmorgen was ik alleen nog wat misselijk, en de duizeligheid werd al een stuk minder.

Verder zijn we druk bezig met de laatste voorbereidingen van de bruiloft. Hoe en wat vertel ik nog niet, want ik weet dat mijn schoonzusje mijn site af en toe leest;-) Daarom beloof ik jullie voor na de bruiloft een verslag van alles waar we mee bezig zijn geweest, en natuurlijk van de dag zelf;-)

Ik denk dat ik nog wel een blogje schrijf voor de bruiloft (donderdag), en zo niet dan horen jullie daarna wel weer van me..

Groetjes

Geen opmerkingen: