donderdag 14 juli 2011

Dag 2

Nadat ik vannacht best goed heb geslapen, begon de dag om half 9, toen de laborante bloed kwam prikken. Om 10u werd ik opgehaald om een CT-scan te maken, en gelijk daarna de longfoto. Daarna lekker op mijn kamer gezeten en even rustig aan gedaan. Net na de middag kwam mijn moeder, en van 2-3 had ik stapuur. Toen zijn we naar beneden geweest. Deed ik dit in november met de rolstoel, nu loop ik…!

Aan het eind van de middag kwam de fysio nog even langs, en heb ik een gesprek met hem gehad. We hebben afgesproken dat ik gewoon op mijn eigen tempo doorga, en het aangeef als ik hulp nodig heb. Hij loopt volgende week nog een keer langs.

Ik heb verder nog geen uitslagen, en heb verder ook weinig te vertellen. Even een kort blogje dus. Straks gaat mijn moeder weer naar huis. Hopelijk regent het dan niet te hard, en kan ze veilig naar huis. Hier in den Haag gaven ze 57mm op. Best veel!

Groetjes

1 opmerking:

Sanne zei

Super goed dat je lopend bent gegaan!! Goed bezig meissie!!

Ja richting R'dam, Den Haag gaven ze idd heel slecht weer op.. Hier is het ook niet al te best!
Hopelijk is je mams veilig thuis gekomen!! ;)

XxX