dinsdag 19 juli 2011

Dag 7

Even kort over vandaag. Vanmorgen kwam de artsenvisite langs. Mijn eigen longarts was daarbij, en die vertelde me dat we sowieso de 3 weken gaan volmaken. Morgen heb ik er een week op zitten, dus nog 2 te gaan. Verder houden we de pijnmedicatie op dit niveau totdat ik geen pijn meer heb. Dit om verdere overbelasting van spieren te voorkomen, en een infectie minimaal te houden. Hij was blij met mijn longfunctie, en hoopt dat deze nog wat verder stijgt.

Vanmiddag heb ik lekker in het zonnetje gezeten tijdens mijn stapuurtje. Vanavond kwamen mijn tante en haar vriendin langs. Vandaar ook het late berichtje.

Groetjes en tot morgen!

2 opmerkingen:

Alie zei

Wat fijn dat je nu geen pijn hebt. Kun je ook beter herstellen lijkt me.
En inderdaad wat een geluk dat jullie tegenover de bieb wonen. Ben je inmiddels al aan een volgend boek begonnen?? Ik zit op dit moment in het derde boek van Stieg Larsson's Millennium. 'k Heb hem bijna uit en hij is zóóóoooo goed en spannend. De hele serie trouwens. Aanradertje dus.
Sterkte met kuren.

Groetjes Alie

Gup zei

Ik ben op het moment een boek van Randy Singer aan het lezen...: Valse Getuige.. Een echte triller, maar wel heel mooi! Verder zijn ook de romannetjes wel in smaak;)

Ik zal hem eens onthouden:)

Doordat ik geen pijn heb, kan ik beter doorhoesten, en gaat het opknappen inderdaad beter.. Voel me nu ook al wel iets beter dan een week terug, toen was ik veel benauwder, waarschijnlijk door al het slijm wat in de weg zat.