vrijdag 22 juli 2011

Dag 8,9,10... Al een tijdje geleden...

Ik heb al een tijdje mijn blog niet bijgewerkt, maar er is niet zo veel te vertellen. Woensdag was een druk dagje qua bezoek. Eerst kwamen mijn opa en oma. Ik ben met hun lekker even in het zonnetje gaan zitten, en heb wat gedronken in het restaurantje, want ik had stapuur. Toen hun naar huis waren, kwamen de Dominee en zijn vrouw al vrij snel. En toen die net weg waren kwam mijn moeder. Gezellig allemaal, maar wel heel druk en vermoeiend! Gelukkig kon ik ’s avonds rustig aan doen, en tegelijk genieten van het bezoek van mijn moeder.

Over gisteren heb ik weinig te vertellen. Ik ben toen alleen op stapuur geweest. Best saai! Want wat doe je in je eentje beneden, een uur lang? Ik ben daarom maar even een zakje pepermunt wezen kopen in het winkeltje, en daarna heb ik zitten puzzelen in het puzzelboekje dat ik had meegenomen.

Vandaag had ik opnieuw alleen stapuur. Ik ben even naar een ander winkeltje geweest om een puzzelboekje te kopen, en heb toen even mensen zitten kijken. Er is altijd genoeg te zien in zo’n drukke hal. Na een half uur ben ik weer naar boven gegaan, omdat ik het zat was. Boven heb ik nog een tijdje staan praten met wat lotgenoten, wat wel gezellig was! Officieel mag het wel niet, maar ja.. We hielden netjes een stuk afstand, en je wilt ook wel wat aanspraak hebben. Na een kwartiertje ben ik naar mijn kamer gegaan, en heb daar nog een tijdje liggen rusten.

Halverwege de middag kwamen Henry en Dieke gezellig. Die zijn gebleven tot een uur of acht, en daarna gingen ze weer naar huis. Ik heb hun kennis laten maken met het spelletje Skip-bo en het werkte best wel verslavend;-) Vanavond niet veel bijzonders meer. Straks nog even bellen met mn moeder, en daarna lekker een lange nacht gaan maken!

Groetjes en tot de volgende keer.

Ps. Geen bericht is meestal goed bericht. In het geval van geen blog, is er weinig of niets te vertellen.

3 opmerkingen:

Astrid zei

Hoi Marianne, saai he het weekend hier. Ik lig op de A kant.
Groetjes van Astrid

Gup zei

Ha Astrid!

Ja een weekend in het ziekenhuis is altijd saai! Ik hoorde je naam gisteren al vallen. Je bent gisteren opgenomen toch? Ging het weer niet zo lekker?

Sterkte hoor!

Liefs Marianne

Alie zei

Nou, geen bericht is goed bericht, horen we natuurlijk graag Marianne. Alles beter dan te moeten horen dat er kinkjes in de kabel zitten of dat het anderzijds niet zo lekker gaat.

Ga zo nog maar even door zou ik zeggen. Enne....., bedankt voor je reactie op mijn blog.