dinsdag 2 augustus 2011

Een weekje thuis

Het is alweer even geleden dat ik wat geschreven heb. Ondertussen ben ik alweer een week thuis, en helemaal gewend aan het ritme. Mijn eigen bed (het nieuwe matras slaapt geweldig!), mijn eigen omgeving, mijn eigen maaltijden, mijn eigen spulletjes… Heerlijk gewoon!

Ondertussen zijn we alweer druk bezig met de voorbereidingen voor de vakantie. Mijn moeder moet deze week nog gewoon werken. Zaterdag hopen we weg te gaan. Ik heb er al erg veel zin in, al heb ik nog niet erg het gevoel dat we bijna op vakantie gaan.

Afgelopen weekend probeerde ik een pijnstiller minder te nemen, maar dit ging helaas nog niet. We gaan dus nog even door met deze dosering. Feit is wel dat ik hier meer doe dan in het ziekenhuis, en dat ik daardoor die spieren ook meer belast.

Nu het zonnetje lekker schijnt, probeer ik zoveel mogelijk buiten te zijn. Hopelijk zet dit mooie weer door, en hebben we op vakantie een lekker zonnetje.

Groetjes

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heey fijn dat je weer thuis bent,geniet van je vakantie.

groetjes margriet

Anoniem zei

heerlijk dat het allemaal goed gaat. Gezellige vakantie alvast. Waar gaat de reis naar toe?

groetjes
Esthe'

ps even via anoniem...
ben de mama van Ruben