dinsdag 23 augustus 2011

Terug van vakantie

Zaterdag zijn we weer thuis gekomen, na 2 heerlijke weken vakantie! In de vakantie hebben we leuke dingen ondernomen, zoals naar de dierentuin, mooie bezienswaardigheden, shoppen en uit eten. We hebben ook veel leuke foto’s genomen.

Helaas had ik de eerste zondag-maandagnacht van onze vakantie een longbloeding, en kon ik dus gelijk de 1e maandag het ziekenhuis bellen, waarna ik een antibiotica kreeg voorgeschreven. Gelukkig hadden we deze nog bij ons. Vrijdags moest ik bellen, en gelukkig kon ik melden dat ik stabiel gebleven was, en niet achteruit was gegaan. Ook zijn er geen verdere bloedingen gevolgd. Gelukkig maar, want je ziet je vakantie dan wel even aan je neus voorbij gaan.

Hoewel er bijna iedere dag wel een buitje viel, en soms wat meer dan 1 bui, konden we toch vaak buiten zitten, dankzij een overkapping naast de caravan. Ging het regenen, gingen we daaronder zitten, en konden we toch buiten blijven. De temperatuur was namelijk meestal overdag wel lekker!

Ik zal wel wat foto’s in mijn fotoboek zetten.

Groetjes!

Geen opmerkingen: