maandag 26 september 2011

:)

Het is alweer een heel tijdje geleden dat ik wat heb laten horen. Maar ja, ik heb ook niet zoveel te vertellen. Eigenlijk gaat het wel lekker met me. Qua energie dan. Ik lijk wat meer te kunnen, en onderneem dingen die ik afgelopen tijd niet kon. Ook doe ik meer kleine dingen op een dag. Natuurlijk kan ik nog niet alles, maar wat ik kan maakt me al heel blij. Het is gewoon al zoveel meer dan een jaar terug!

Het enige nadelige puntje is dat ik nog steeds ontzettend hoest. Na die verkoudheid wil dat maar niet minderen, en op het moment lijkt het dat ik steeds voller ga zitten. De pijnmedicatie blijft op 1 per dag hangen (met daarnaast 4x 1000mg paracetamol), maar ik heb het idee dat ik er bijna mee kan stoppen. Met dit hevige hoesten wil ik dat niet te snel doen, want ja.. Als je daarna weer extra veel pijn krijg, ben je terug bij af..

Ik heb trouwens een nieuwe hobby ontdekt! Naast scrappen, borduren etc.. ben ik nu ook aan het naaien. Pas heb ik 2 hele leuke boeken gekocht, waarin wel heel erg leuke knuffelbeertjes, en andere leuke dingetjes stonden. Ik ben toen eens gaan proberen, en ondertussen heb ik bijna een hondje af. (zodra die af is, volgt er een foto). Ook ben ik met stoffen hartjes bezig, en stiekem denk ik soms al aan andere dingen om te naaien.

Kortom, genoeg leuke dingen… Af en toe krijg ik ook vragen of ik iets wil doen/maken voor mensen. Zo heb ik pas een fotoboek gemaakt voor een collega van mijn moeder, en heb ik kaarten ontworpen voor kennissen. Erg leuk allemaal!

Als laatste wil ik even zeggen dat ik enorm veel respect heb voor mijn moeder. Vanwege rugklachten kan ze haar huidige werk niet blijven doen, en heeft ze besloten zich om te scholen. Dit gaat ze naast haar werk doen, dus daar is heel wat moed en energie voor nodig! Maar ik weet zeker dat ze het goed af gaat ronden! Ik ben trots op haar!

Groetjes en tot de volgende blog!

Geen opmerkingen: