dinsdag 11 oktober 2011

Een kuurtje

Ondertussen zijn we alweer bijna 2 weken verder, na mijn laatste blog. Ik had steeds niet zoveel zin om een blog te schrijven. De laatste week ben ik weer steeds meer gaan hoesten, slaap ik ’s nachts weer erg beroerd, omdat ik vaak wakker lig van het hoesten, en zijn mijn suikers erg omhoog geschoten. Zelfs na het flink ophogen van mijn basaal (hoeveelheid insuline die ik gedurende de hele dag krijg toegediend) heb ik nog hoge suikers.

Omdat ik me steeds beroerder ging voelen, heb ik gisteren het ziekenhuis een mail gestuurd. Ik begin nu weer met een oraal kuurtje, in de hoop dat deze voldoende aanslaat, om een intraveneuze kuur te voorkomen. Het is natuurlijk ook niet gek dat ik een kuur nodig heb. Zo’n beetje half Nederland loopt te snotteren. Zelf ben ik een tijdje terug verkouden geweest, en ik heb het idee dat er nu ook weer iets zit te rommelen. Maar goed.. Hopelijk gaan we nu op naar beter, want al die slapeloze nachten, daar knap je ook niet van op!

Gisteren was het weer tijd voor de halfjaarlijkse tandartscontrole. Ik zag hier wel wat tegenop, want mijn verstandskiezen zijn behoorlijk aan het doorkomen. 2 weken terug had ik een verdoofd gevoel in mijn wang, maar dit bleek door het doorkomen van 1 van mijn verstandskiezen te komen. De tandarts vermoedt dat ik niet genoeg ruimte in mijn mond heb, en dat ze in de toekomst wel getrokken moeten worden. Gelukkig wacht hij het nog even af. Als ze namelijk nog iets verder doorkomen, kan hij het zelf doen, en hoef ik niet naar de kaakchirurg toe. Verder had ik geen gaatjes, en was alles goed, dus mag ik over een half jaar terug komen. Mits ik klachten ga krijgen natuurlijk, maar daar gaan we maar even niet van uit.

Verder houd ik me nu maar wat rustig, en heb ik niet echt fut om veel te ondernemen. Hopelijk voel ik me snel beter, en kan ik mijn activiteiten weer oppakken. Voor nu houden we het maar bij bankhangen, en wat kleine dingetjes ondernemen.

Groetjes

2 opmerkingen:

Alie zei

Beterschap Marianne. Erg vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk dat het orale kuurtje iets gaat helpen.

Liefs Alie

Gup zei

Dankjewel Alie:) Ik zag dat jij ook niet echt fit was.. Jij ook Beterschap he!

Liefs