vrijdag 4 november 2011

Gezelligheid!

Het lijkt me wel weer eens tijd voor een nieuwe blog. Afgelopen week is er niet zoveel van gekomen om te schrijven. Maandag had ik nog niet zoveel te vertellen. Ik heb toen een dagje rustig aan gedaan.
Dinsdagochtend ben ik al vroeg richting mijn broer en schoonzus vertrokken. Daar zou ik een dag en een nacht blijven, en dan woensdagochtend weer terug naar huis. Dit omdat ik heel graag zelf wilde rijden, en 2x op 1 dag die rit maken, en dan daar nog wat leuks doen, dat is niet haalbaar. Na een ontzettend gezellige dag, en een goede nacht, ben ik woensdagochtend weer terug naar huis gereden. Op de terugweg had ik wel wat file, maar dat staat daar heel vaak. Het is net voor een brug over de rivier, en soms gaat die brug wel eens open. Wie weet was dat nu ook de oorzaak wel, want toen het eenmaal weer ging rijden, reed het ook weer flink door.
Nu ik weet dat het op deze manier haalbaar is om weg te gaan, ga ik dat vast en zeker vaker doen. Wel ben ik nu al een paar dagen helemaal versleten. Ik doe wat minder dan normaal, en slaap erg veel. Zulke dagen putten me dan wel ontzettend uit, maar gezellig was het! Zolang ik het zo plan dat ik de dagen daarna niet te veel hoef te doen, komt het helemaal goed.
Ook vandaag bestaat uit wat kleine dingetjes doen, en verder lekker rustig aan doen. Het begon er al mee, dat ik pas om 9u wakker werd. Heerlijk toch?
Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: