vrijdag 23 december 2011

Onrustige nacht, maar nu lekker naar huis!

Nog even snel een berichtje, voordat ik zo meteen naar huis vertrek. Vannacht heb ik erg beroerd geslapen, doordat mijn buurvrouw heel de tijd lag te roepen. Iedere keer als ik bijna sliep, begon ze weer. En aangezien ik niet goed tegen weinig nachtrust kan, ben ik nu erg moe. Vanmorgen heb ik wel even lekker gedoucht. Dit keer in een nog schone douche, aangezien ik heel vroeg was. (dat is dan weer het voordeel van mijn buurvrouw, die wekt je vroeg…) Net voor de hele horde kwam, had ik een douche in bezit, en stond ik onder de warme straal. Natuurlijk was ik in de haast mijn shampoo vergeten, maar gelukkig wilde de verpleging deze even voor me halen.
Daarna heb ik op mijn gemak mijn medicatie ingenomen, vernevelt en wat spulletjes ingepakt. Het meeste heeft mijn moeder gisteren al meegenomen, maar ja. Er blijft natuurlijk altijd nog heel wat over. Op dit moment ben ik aan het wachten tot de arts is langs geweest, en ik de recepten in ontvangst kan nemen. Dan nog even langs de apotheek, en dan ben ik klaar om naar huis te gaan. Mijn broer smste rond half 10 dat hij van huis vertrok, dus als alles mee zit, zijn we ongeveer gelijk klaar. Zo meteen komt de CF-consulente mijn PAC-naald eruit halen, en dan ben ik weer een vrij vogeltje…
En die moeheid? Ach, thuis slaap ik wel weer bij! Hier heb je toch altijd minder rust. Sowieso was om 2u en om 7u mijn spuit leeg. Daarnaast hoor je altijd wel wat gerucht bij buren, zeker bij een mevrouw als deze. Maar ja.. Met het vooruitzicht naar huis te mogen, word er al een hoop goed gemaakt. Anders had ik serieus overwogen om eens terug te roepen: IK WIL SLAPEN!!!

Groetjes Marianne

2 opmerkingen:

Alie zei

Fijn dat je weer thuis bent Marianne. Geniet er maar lekker van meid. Ik hoop dat de longbloedingen weg blijven en dat je lekker kunt genieten van een relaxte kerst en oud & nieuw.
Even bijkomen maar van die onrustige buurvrouw en laat je maar flink verwennen de komende dagen.

Fijne kerst gewenst.


Groetjes Alie

Ps; is mijn kaartje nog aangekomen??

Marianne zei

@Alie,
Nee ik heb maar 1 kaartje binnen gekregen, en hoorde al van meerdere mensen dat ze nog een kaartje gestuurd hadden! Die sturen ze dan vast nog wel na, met de post:)