donderdag 16 februari 2012

Even kort

Vandaag heb ik een beetje een dipdag. Ik ben ontzettend moe en duizelig, heb vanmiddag een uur op bed gelegen en knapte daarna ietsje op. Toch blijf ik zo moe dat ik wel continue zou kunnen hangen en liggen. Ik doe dit bewust niet omdat ik anders vannacht niet meer kan slapen/liggen. Eigenlijk kan ik niet zeggen dat het slecht gaat want heb vandaag wat meer op de hometrainer gezeten. Echter wel tegen mijn grenzen in denk. Qua benauwdheid is het ook stabiel (nog niet erg vooruit), en mijn suikers zijn weer wat beter (de p.rednison word tenslotte afgebouwd). Vermoedelijk komt de duizeligheid door de vermoeidheid, en de vermoeidheid door de veranderingen. Ik heb meer antibiotica, onrustigere nachten daardoor, ben aan het afbouwen met de p.rednison etc. Overdag doe ik best wel wat energie vergende dingen, dus de klachten zijn verklaarbaar. Vanavond maar vroeg naar bed, en hopen dat ik een lange, goede nacht maak! Zometeen komt mijn moeder nog op bezoek. Gezellig! Weer even bijkletsen en genieten van het samenzijn!
Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: