vrijdag 3 februari 2012

Opnieuw een vroege start...

Vanmorgen werd ik opnieuw om 5.30 wakker met bloed ophoesten. Gelukkig was het dit keer opnieuw niet veel, maar aangezien ik nog steeds niet met de slijmverdunner vernevel, en toch bloed ophoestte, was dit wel een moment om het ziekenhuis nog eens te contacten. Morgen zou ik weer starten met de slijmverdunner, maar dit gaat nu niet door, en ik mag hem nog niet vernevelen. Gelukkig mag ik het nog wel even thuis aankijken, met een kuur van 10 dagen van het middel tegen bloedingen. Hopelijk red ik het hiermee, en komen de bloedingen dan niet meer terug, want ik vermoed dat een opname dan onvermijdelijk is. Mijn antibioticakuur die ik voor 2 weken had, is nu nog met een weekje verlengd, en ook in een hogere dosering.Net ben ik even naar de apotheek en de supermarkt geweest, en verder vandaag lekker rustig aan doen! Het sneeuwt ondertussen behoorlijk, dus ik blijf lekker bij de warme kachel!

Groetjes Marianne

3 opmerkingen:

Ad zei

Dat is niet mooi Marianne.
Sterkte en doe aub rustig aan.
Alles beter dan in het zkh liggen.

Groeten Ad

Marianne zei

Dankje Ad, vond het zelf ook wel minder.. Zit nu lekker op de bank te genieten van het mooie uitzicht (sneeuw die lekker naar beneden dwarrelt).. En het zh, dat houd ik inderdaad liever op afstand!

Groetjes Marianne

Ydnas zei

He gadver, wat balen! Rustig aan en hopelijk blijft het nu weg!
Liefs Sandy