woensdag 22 februari 2012

Weinig nieuws

Afgelopen nacht was het weer een onrustig nachtje.. Geweldig.. Ze zijn bijna te voorspellen. Komende nacht weer een goede nacht.. Dan zal er nog wel een slechte nacht volgen… Daarna hoop ik weer op het oude niveau te zitten van mijn p.rednison. Komende week begin ik dan weer met het afbouwschema waar ik mee bezig was voor mijn opname.

Vandaag heb ik fysio niet net voor de middag gedaan, omdat ik toen net terug was van stapuur. Ik heb dus afgesproken dat ik vandaag zelf zou fietsen, op een tijdstip dat dit mij uitkwam. Begin van de middag zijn mijn opa en oma geweest, en daarna heb ik een tijdje uitgerust, en vervolgens gefietst. Vanavond hoopt mijn vriendin te komen.

Vandaag heb ik niet zoveel te melden, dus ga ik nu maar gewoon lekker stoppen met mijn blog. Onzin heb je immers niets aan!

Groetjes Marianne

Geen opmerkingen: