donderdag 29 maart 2012

Bruiloft, verjaardag enz..

Schandalig hoe lang ik niets heb laten horen.. En hoewel ik weet dat ik weinig op mijn site zet, had ik er afgelopen tijd gewoon niet zo’n behoefte aan om wat te schrijven. Maar ja, zo af en toe moet je wat laten horen hé! Vooral als je bezorgde reacties gaat krijgen dat het zo stil is op mijn site, en of alles wel goed met me gaat. Hier dus een uitgebreide update van afgelopen tijd.

De dinsdag nadat ik de laatste blog heb geschreven, kon ik gelukkig de antibiotica al ophalen. ’s Middags ben ik er toen gelijk mee begonnen. De dagen daarna heb ik heel erg rustig aan gedaan, en vrijdags hadden we de bruiloft van mijn oom. Hoewel de dag erg lang en vermoeiend was, heb ik er wel van genoten! Tijdens de kerkdienst ben ik bij mijn tante naar bed gegaan, zodat ik wat bij kon tanken voor de rest van de dag. Voor mijn gevoel lag ik nog maar net, of het was alweer tijd om op te staan. ’s Avonds was ook erg gezellig. Eerst de bruidstaart met koffie, daarna het diner, en toen de receptie waarop we nog 2 stukjes hebben gedaan. Erg leuk allemaal. Aan het eind van de dag kwam ik moe maar voldaan thuis!

Toen we uit de auto stapten konden we gelijk mijn broer feliciteren, omdat het na 12u was. Zaterdag was Teus jarig, en werd hij 22 jaar. Hij hield het die dag voor zijn schoonfamilie (omdat het voor mij teveel zou worden om gelijk de dag daarna onze verjaardag te houden, wat we altijd tegelijk doen). We zijn dus ook niet naar hem toe gegaan, maar hebben rustig aan gedaan. Zaterdag ochtend gaan we altijd naar de markt toe hier op het dorp. Normaal doe ik dat op de fiets, maar dit keer ben ik in de rolstoel gegaan. Ik was zo ontzettend moe, en had zulke zere benen, dat ik het niet zag zitten om te fietsen en lopen. ’s Middags hebben we heerlijk in de zon gezeten.

Zondag was ik zelf jarig. Omdat we onze verjaardag aanstaande zaterdag bij mijn broer thuis hopen te houden, kwam er verder ook geen visite en was het een dag als alle andere zondagen. ’s Morgens kerk, daarna gegeten en een tijd in de zon gezeten. Toen wat gedronken en weer kerk. ’s Avonds hebben we gezellig een spelletje gedaan, en lekkere hapjes op. Ook deze week ben ik heel rustig van start gegaan. Maandag heb ik eigenlijk alleen een wasje weg gedraaid, en in de zon gezeten. Dinsdag even boodschappen gedaan, en weer in de zon gezeten, en gisteren heb ik wat klusjes in en om huis gedaan.

Wat betreft mijn gezondheid is het stabiel, maar echt opknappen doe ik niet. Ik ben nog regelmatig kortademig, en hoest nog flink. Voornamelijk op drukke dagen merk ik dat ik minder fit ben. Ik kan gewoon nog niet zoveel hebben, als ik kon hebben voordat ik die infectie kreeg. Morgen is de laatste dag van mijn antibioticakuur, dus ik ben benieuwd hoe het zich uit gaat pakken zonder kuur. Laten we hopen dat de vermoeidheid door de kuur komt, en dat de kortademigheid wegtrekt..

Groetjes Marianne
Ps. Ik heb afgelopen week de look van mijn site weer eens veranderd.. Een lente-tintje dit keer;-) Met een zelfgemaakte foto als achtergrond!

Geen opmerkingen: